12 Temmuz 2015 Pazar

Kapadokya diyorum daha ne olsun!

Kapadokyaaa:)
Seyehatimizden yaklaşık 6 ay önce pegasusun yurtiçi indirim maili gelince çok kısa bir süre içinde kendimizi kapadokyaya gidecek olarak bulduk. Bu tarz indirimleri hiç kaçırmayız:)
Biz diyorum ama bu sefer mr.ken ve ben değiliz sadece. Dostlarımız merve-ismet,akif-burcu,esra ve merve de bizimle:)
Biletten bahsettim. Baya indirimli aldık. Hatta sonra öğreniyorum nevşehir yerine kayseri den de gidilebilirmiş. Daha uygun oluyomuş kayseri uçak bileti. Ama olsun biz zaten ucuz aldık;)
Biraz da kapadokyadan bahsedelim. Nerede bu kapadokya bölgesi:
Kapadokya, (Kappadokia) 60 milyon yıl önce ErciyesHasandağı ve Güllüdağ’ın püskürttüğü lav ve küllerin oluşturduğu yumuşak tabakaların milyonlarca yıl boyunca yağmur ve rüzgar tarafından aşındırılmasıyla ortaya çıkan bölge.
Kapadokya bölgesi, başta Nevşehirolmak üzere KırşehirNiğdeAksaray veKayseri illerine yayılmış bir bölgedir.

Şimdi gelelim bizim gezi günümüzün başlangıcına. İş yerimizin taşınma durumu  olduğundan işten zaten erken çıkıyorduk yani bir sıfır önde başladık gezimize. Levent bölgesinde oturup sabiha gökçenden uçuşu olanlar için harika bir hat olan E3 ile 1 saatte sabiha gökçen e varıyoruz. Uçuşumuz akşam 8 de olduğundan aradaki birkaç saatlik sürede karnımızı doyuruyoruz. Uçuşumuz 1 saat civarında sürüyor. Arkadaşlarla olunca zaman hızlı geçiyor bir de:)
Buraya kadar her şey yolunda.nevşehir havaalanı için inişe geçiyoruz. Hafif bir inişten sonra uçaktan çıkıyoruz ve yürüyerek arkada uçak selfie çekinerek tıngır mıngır havaalanına giriyoruz. O da ne havalanı bomboş. Görevlilerden biri kapatacağız falan diyor gülüyoruz:) Beyler  istanbuldayken araç rezervasyonu yaptırmışlardı. Avis acentesine gidip araçlar için işlemlere başladılar. Avis teki görevli bey bize bölge hakkında bilgi verdi. Tatilimizin gününe göre bize rota çizdi.